Arçelik`e en iyi çağrı merkezi ödülü
Arçelik Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektörünün bir araya geldiği geleneksel `İstanbul Çağrı Merkezi Ödüllleri 2008 Yarışması`nda `En İyi Çağrı Merkezi` ve `En İyi Çağrı Merkezi Ortamı` dalında iki ödülün sahibi oldu.
Arçelik Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektörünün bir araya geldiği geleneksel `İstanbul Çağrı Merkezi Ödüllleri 2008 Yarışması`nda `En İyi Çağrı Merkezi` ve `En İyi Çağrı Merkezi Ortamı` dalında iki ödülün sahibi oldu.
Arçelik A.Ş, `En İyi Çağrı Merkezi`, `En İyi Çağrı Merkezi Ortamı`, `En İyi Müşteri Deneyimi`, `En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması` olmak üzere 4 farklı dalda yarışarak, `En İyi Çağrı Merkezi` ve `En İyi Çağrı Merkezi Ortamı` dallarında iki ödül aldı. IMI Conferences tarafından düzenlenen ve 31 Türk şirketin yarışmacı olarak yer aldığı ödül töreninde, şirketlerin çağrı merkezleri 15 farklı kategoride değerlendirildi.
ARÇELİK:`MÜŞTERİ ODAKLI ÇALIŞIYORUZ`
Arçelik A.Ş. adına ödülü alan Türkiye Pazarlama Satış Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı, Arçelik`in, `En İyi Çağrı Merkezi` ve `En İyi Çağrı Merkezi Ortamı` kategorilerinde ödüle layık görülmesinin gurur verici olduğunu dile getirdi. Subaşı, `Günümüz rekabet koşullarında, hem kurumların hem de sahip oldukları markaların farklılıklarını bir adım daha öne taşıyabilmeleri için sadece kaliteli üretim ve pazarlama stratejileri yeterli değil. Müşteriler için özel stratejilerin ve iletişim ağlarının oluşturulması da önem kazandı. Üretim odaklı veya pazarlama odaklı olarak tanımlanan birçok şirket, artık müşteri odaklı hale dönüşüyor` dedi.
Arçelik A.Ş`nin, Türkiye`nin ilk çağrı merkezlerinden birini kurarak faklılığını bu alanda da gösterdiğini söyleyen Subaşı, `Arçelik A.Ş. Çağrı Merkezi, yıllar itibariyle büyüyerek tecrübesini üst düzeye taşıyarak, sahip olduğu diğer markalarla birlikte, Beko markasını da temsil eden bir ayrıcalık haline dönüştü. Servis anlayışımız, müşterimizi el üstünde tutan yaklaşımımız, Arçelik`i Arçelik yapan unsurların başında gelmektedir` diye konuştu.
Arçelik A.Ş. Çağrı Merkezi, 2007 yılında da IMI Conferences tarafından, `3. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı Fuarı` kapsamında düzenlenen, `2. İstanbul Çağrı Merkezi Ödül Töreni`nde `En İyi Teknoloji Kullanımı` dalında ödül almıştı.
ANKA